perjantai 31. tammikuuta 2014

Salaisuudet


Heii ~
Me kuvattiin teille juhliksen toinen osa! Edellisessä postauksessa toivoitte sellasta kuvatarinaa, jossa nuket paljastaa salaisuuksia, joten sellanen me sitten tehtiin :D Toivottavasti tykkäätte, vaikka laatu onkin aika huono ^^"

KT ~ Salaisuuksia
Puhuu, ajattelee/kertoja, painotus/huutaa



Alex: Hei kaikille! Tänään jokainen meistä kertoo salaisuuksia :--) Minä aloitan.



Alex: Olen oikeasti kalju ja 70-vuotias, sekä tykkään tanssia kpop tyttöbändien tansseja kotona :--)



Darlene: Oikeasti en stalkkaa ketään, en vain ehdi sanomaan mitään :(



Momo: Mä oon tosi herkkä ja katon kotona sellasia surullisia draama leffoja. Mun lemppari on Titanic ja itken aina siinä lopussa.



Nicki: Mä en tykkää Momon luonteesta, ku se on niin ilkee. Ja sen vaatteet on rumia :/



Coral: Mä tykkään tosi paljon rapista! Mun lempibändi on BTS :3



Harumi: Oikeasti minä en pidä minun äidistäni.



Cherry: Mä tykkään pelata K-18 sotapelejä aina koulun jälkee! Ne on niin siistejä :o



Aqua: Tahtoisin olla söpö ja suosittu ^^



Chichiko: Mä oon meistä kaikista ainut normaali.



Clementina: *hiljaa ja heiveröisellä äänellä* S-se ei varmaan näy päällepäin, m-mutta me ollaan oikeesti tosi ujoja...

 

Luka: Mulla on aika paljon salasuhteita.



Luka: Keitäs niitä nyt olikaan? Ainiin Jukka, Robert, Alex tietysti, James, joku Harri, Simo ja kerran olin yhden Juulian kanssa, sitten taisi olla vielä Erkki...



Irina: Hiukseni ovat luonnollisesti tämän väriset, enkä ole koskaan harjannut niitä :3




Kim: Kun oon kotona, ni mä välillä kaivan nenää.



Meredy: Meiän iskällä ei oo samuraimiekkaa :(
Kokoro: Me vaan ollaan suunniteltu, että iskä ostais semmosen...



Nelliel: Mun salaisuus on ettei mulla oo salaisuutta :D


Ei ollut kummoinen, mutta toivottavasti nautitte salaisuuksista! ;) Me ollaan vielä lisäksi kuvattu "koulukuvat" nukeista :D Valitettavasti Clementina ja Cherilee eivät ole kuvissa, sillä kun otimme kuvat he eivät olleet vielä tulleet.


Chichiko



Nelliel

 

Darlene

 

Aqua

 

Coral



Cherry

 

Momo


 
Nicki

 

Kim
 
 

Meredy

 

Kokoro

 

Irina

 

Luka

 

Harumi

 

Sellainen oli meiän juhlis! Kiitos teille kaikille 63 lukijapallerolle :3 Kommentoikaa toki mitä mieltä ootte salaisuuksista ja koulukuvista ~

9 kommenttia:

  1. Hahah noi kaikki salaisuudet oli tosi hauskoja, varsinki Alexin, Cherpan ja Lukan :'D tosi kivoja kuvia eikä ollu ees huonolaatusia (: poststkaapas taas pian!

    VastaaPoista
  2. Upee postaus jälleen :3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihana a noi kaikki salausuudet oli kivoja ja hauskoja, postakkaa taas ku ehitte :---)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille kommenteista ~ ^^ Me yritetää postaa nopeesti ;)

    VastaaPoista
  5. Siis tää blogi on aivan loistava, varsinkin Meredyn ja Kokoron maailmanvalloitussuunnitelmat saa mut hekottamaan vedet silmissä :'D Ja Cherry "Mä tykkään pelata K-18 sotapelejä." Ehheheheheheh :'D Postatkaa mahdollisimman usein, tahdon lisää hervottomia naurukohtauksia :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te voisitte myös tehä pienen "nukkeprofiilit"-sivun tänne jossa olis nukkejen luonteet tässä blogissa jne, kun tekis mieli saada kuulla lisää Meredyn ja Kokoron maailmanvalloituksista, jne :'D

      Poista
    2. Kiitos ~ ^^
      Ja me ollaankin suunniteltu semmosta "nukkeprofiilit" osiota, joten eiköhän semmoinen jossain vaiheessa ilmesty ;)

      Poista